Regulamin
1. Wypowiadaj się kulturalnie, jak przystało na miejsce publiczne, unikaj wulgaryzmów. Od tonu wypowiedzi będzie zależeć liczba i ton odpowiedzi. Szanujmy się wzajemnie!
2. Staraj się pisać tak, aby czytający nie głowił się nad zrozumieniem tekstu. Dłuższe partie oddzielaj znakami nowego wiersza (ENTER). Przestrzegaj zasad ortografii i gramatyki.
3. Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho. Nie stosuj także wielokrotnych wykrzykników oraz pytajników.
4. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj [...]. Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.
5. Tworząc nowy wątek pamiętaj o nadaniu mu odpowiedniego tytułu, który by skrótowo charakteryzował dane zagadnienie. Temat o treści "Pomocy!" lub "Problem" nic w zasadzie nie mówi...
6. Jeżeli już po wysłaniu wiadomości coś Ci się przypomniało, to nie wysyłaj od razu nowej, ale skorzystaj z możliwości edytowania (ikonka "edytuj") i wprowadź zmiany do tekstu. Zarówno kasowanie jak i edycja wymaga bycia aktualnie zalogowanym na Forum.
7. Admin ma zawsze rację.
8. Jeśli Admin nie ma racji -->patrz pkt 7. :P
9. Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim - akceptujesz powyższe warunki.